• 23-02-2019, 16:33:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba arkadaşlar textarea da boşluk kontrolu yaptırıyorum

    boş post edilmişse hata versin dolu ise veritabanına eklesin

    if($mesaj=="") || $isim==""){
    		
    	echo "Boş alan bırakmayın";
    	}else{
     echo "işlem başarılı";
    }
    mesaj alanını boÅŸ post yapsam da iÅŸlem baÅŸarılı oluyor ve veritabanında mesaj kısmına   ekliyor

    mesaj deÄŸiÅŸkenine

    addslashes,htmlspecialchars,strip_tags,htmlentitie s,trim uygulayınca da aşağıdaki şekilde ekleme yapıp işlem başarılı diyor
    <p> </p>

    ne yaptımsa boş gönderirken hata vermiyor
  • 23-02-2019, 16:36:53
    #2
    str_replace ile " " bu karakteri silip mesaj deÄŸiÅŸkenini kontrol edebilirsin
  • 23-02-2019, 16:43:53
    #3
    html formunuzdaki enctype kısmını kaldırın, yani <form method="post" action="/form.php"> şeklinde kullanın probleminiz çözülür diğer kullandığınız kodların hiç birine gerek kalmaz ve problem yaşamazsınız
    koruma için veritabanına ekletirken kullandığınız kodlarda ise addslashes olması yeterli, html tagları da sildirmek istiyorum diyorsanız trim(addslashes(strip_tags($degisken)));
    • Konya
    Konya bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 23-02-2019, 16:53:12
    #4
    HelluvA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    str_replace ile "&nbsp;" bu karakteri silip mesaj deÄŸiÅŸkenini kontrol edebilirsin
    teşekkürler

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    html formunuzdaki enctype kısmını kaldırın, yani <form method="post" action="/form.php"> şeklinde kullanın probleminiz çözülür diğer kullandığınız kodların hiç birine gerek kalmaz ve problem yaşamazsınız
    koruma için veritabanına ekletirken kullandığınız kodlarda ise addslashes olması yeterli, html tagları da sildirmek istiyorum diyorsanız trim(addslashes(strip_tags($degisken)));
    teşekkürler hocam form post kısmı dediğin şekilde idi zaten daha önce form kontrollerimde böyle birşey başıma gelmemişti neden böyle bir durum oluştu anlamış değilim

    @HelluvA arkadaşın dediği gibi yapınca düzeldi