boş post edilmişse hata versin dolu ise veritabanına eklesin
if($mesaj=="") || $isim==""){
echo "Boş alan bırakmayın";
}else{
echo "işlem başarılı";
}mesaj alanını boş post yapsam da işlem başarılı oluyor ve veritabanında mesaj kısmına ekliyormesaj değişkenine
addslashes,htmlspecialchars,strip_tags,htmlentitie s,trim uygulayınca da aşağıdaki şekilde ekleme yapıp işlem başarılı diyor
<p> </p>
ne yaptımsa boş gönderirken hata vermiyor