• 26-06-2008, 21:15:09
    #10
    $_SESSION['aykut']="burada metin var";
    Eğer session'lar otomatik başlatılmıyorsa sayfalarının başına session_start(); kodunu eklemen gerekiyor.
  • 26-06-2008, 21:29:38
    #11
    konu.php dosyası ana dosya. Anladığım kadarıyla bu kod oraya yazacağım. krklnk.php dosyasıda popup olarak açılacak olan dosya. oraya ne ekleyeceğim bağlantıyı nasıl sağlayacağım acaba?
  • 26-06-2008, 21:53:14
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    değişkenleri GET ile aktarabildin sanırım. Açıklamalar vs... bunlar değişkenle alakalı ise bu değişkeni kullanarak pop-up da görüntüle. örnek;

    popup.php?degisken=$degisken // gonderdin...

    $_GET[degisken] // pop-up da değişkeni aldın...

    -------- PHP Fonkisyon -------------
    function aciklama_bul($str = NULL) {
    $sonuc = mysql_query("SELECT degisken, aciklama FROM tablo WHERE degisken=$str");
        if (mysql_num_rows($sonuc )) {
          while($row = mysql_fetch_array($sonuc )) {
          $str = $row['aciklama'];
          }
          return $str;
        }
    }
    // Yazdır...
    echo aciklama_bul($_GET[degisken]);
  • 26-06-2008, 22:21:39
    #13
    TheScorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu.php dosyası ana dosya. Anladığım kadarıyla bu kod oraya yazacağım. krklnk.php dosyasıda popup olarak açılacak olan dosya. oraya ne ekleyeceğim bağlantıyı nasıl sağlayacağım acaba?
    Pop-up ile açılan sayfaya şunu yazman yeterli;
    session_start();
    echo $_SESSION['aykut'];
  • 28-06-2008, 01:55:25
    #14
    Alıntı
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/trfighte/public_html/arkgonder.php:33) in /home/trfighte/public_html/arkgonder.php on line 57
    Hata bu. Kullandığım script phpBB3, görünüşe göre biryerde çakışma var. Bu çözülebilir mi?