Arkadaşlar sitemde 10 tane cron var tek bir cron kodu tüm cronları çalıştırması gerekiyor. fakat arkadaşa sorduğumda neden çalışmadığınıdı Header göndermeden cronjob nasıl çalışsın dedi bu ne demek anlayamadım