Anket Programlamaya başlayıp başaramadığınız için hiç vazgeçtinizmi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 6
Programlamaya başlayıp başaramadığınız için hiç vazgeçtinizmi?
Evet denedim ama olmadı.
%16,67 (1 Oy)
Hiç başlamadım.
%16,67 (1 Oy)
Başladım ve başardım.
%66,67 (4 Oy)
  • 25-06-2016, 04:20:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Millet; Bu eğitim videomuzla birlikte uzun soluklu bir seri eğitim video çekimlerine başladım. Ayrıntılar Videoda.


    https://www.youtube.com/watch?v=oYw69st2kiI
  • 25-06-2016, 04:23:36
    #2
    Umarım bir çok set gibi yarıda kalmaz ve tamamlarsınız.
    İlgi duyanlar için gayet güzel bir kaynak hazırlamanız dileğiyle, başarılar dilerim...
  • 25-06-2016, 04:31:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    insanların aklına fikir ve ya istek ilk geldiği anda hemen etraflarına duyururlar ve yarın sabah uyandıklarında o fikir heyecanı zaten herkes bildiği için azalır azalır ve biter. Sonuç motivasyon sıfır. Hüsran yarıda kalan işler.

    Öğrenmenin en ama en etkili yolu öğretmektir. İnsan öğretirken bilgilerini pekiştirir ve temeli sağlamlaştırır. Bu nedenlede öğretmekte bi anlamda öğrenmektir.

    Uyarınız için teşekkürler. Bununla ilgili gerekli önlemleri aldım ve daha önceden yola koyuldum.

    Bu arada bu mesajınızı nickinizle birlikte eğitim videolarının son videosunda paylaşacağım.

    teşekkürler.
  • 27-06-2016, 15:18:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar 2 ve 3. videoları yükledim tek yerde ana konu başlığı altında olsun diye aşağıda ki linkten göz atabilirsiniz.

    https://www.r10.net/php/1616791-php-o...videolari.html