• 23-04-2016, 21:40:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,
    Yapmak istediğim bir kullanıcının sadece bir kere beğenmesini sağlamak bunu nasıl yapabilirim yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Yeni bir özellik yaptığım sanalyer'e telefon özelliklerinde kullanacağım
    örnek : https://www.sanalyer.com/ozellikleri.php?id=1 (hayran kısmı) daha yayına açmadık hazırlıklarımız devam etmektedir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:36 -->-> Daha önceki mesaj 21:31:43 --

    http://www.9lessons.info/2009/09/fav...-and-ajax.html

    burada ki uygulamayı yapacağım, bulamayan arkadaşlar için yardımcı olabilir.
  • 23-04-2016, 21:46:58
    #2
    Nasıl tablo kullanacağınıza bağlı değişim gösterecektir bu.
    Her bir beğeniyi db ye tek tek eklemekten ziyade

    Beğeni Tablosu Ayrı olsun derseniz (beğeniler tablosu oluşturun)
    ID(int) - TelefonID(int) - Begeni(int) - Raw(text)
    Beğeni Tablosu Aynı olsun derseniz (telefonların bilgilerinin alındığı tabloya ekleyin)
    Begeni(int) - Raw(text)

    Raw kısmına gelen beğenilerin ipsini serialize yöntemi ile array ı text formatında dbye kaydedin.

    Beğeni geldiği zaman
    if($db_bilgi["Raw"]!="") { 
    $onceki_begeniler = unserialize($db_bilgi["Raw"]);
    if(!in_array($kullanici_ip, $onceki_begeniler)) {
    array_push($onceki_begeniler, $kullanici_ip);
    //insert - update db serialize($onceki_begeniler); +1 Begeni
    } else {
    // beğenilmiş hata döndür
    
    }
    
    } else {
    $yeni_begeni = [$kullanici_ip];
    //insert - update db serialize($yeni_begeni); db de beğeniyi +1 arttır 
    }
  • 23-04-2016, 21:54:54
    #3
    Kaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl tablo kullanacağınıza bağlı değişim gösterecektir bu.
    Her bir beğeniyi db ye tek tek eklemekten ziyade

    Beğeni Tablosu Ayrı olsun derseniz (beğeniler tablosu oluşturun)
    ID(int) - TelefonID(int) - Begeni(int) - Raw(text)
    Beğeni Tablosu Aynı olsun derseniz (telefonların bilgilerinin alındığı tabloya ekleyin)
    Begeni(int) - Raw(text)

    Raw kısmına gelen beğenilerin ipsini serialize yöntemi ile array ı text formatında dbye kaydedin.

    Beğeni geldiği zaman
    if($db_bilgi["Raw"]!="") { 
    $onceki_begeniler = unserialize($db_bilgi["Raw"]);
    if(!in_array($kullanici_ip, $onceki_begeniler)) {
    array_push($onceki_begeniler, $kullanici_ip);
    //insert - update db serialize($onceki_begeniler); +1 Begeni
    } else {
    // beğenilmiş hata döndür
    
    }
    
    } else {
    $yeni_begeni = [$kullanici_ip];
    //insert - update db serialize($yeni_begeni); db de beğeniyi +1 arttır 
    }
    yorumunuz için teşekkürler