Aşağıdaki gibi bir veri tabanım var.


Bu veritabanındaki verileri ekrana yazdırmak istiyorum. bununla ilgili aşağıdaki kodları yazıyorum ama birtürlü doğru sonuç alamadım. acaba nerede hata yapıyorum.
baglan.php:
<?php
header('Content-Type: text/html; charset=utf-8');
//Veri Tabanına baglantı kodlarımız
$db_host="localhost";
$db_username="xxxxxx";
$db_password="xxxxxx";
$db_name="xxxx";
mysql_connect("$db_host","$db_username","$db_password")or die ("Host'a Baglanamadim");
mysql_select_db("$db_name")or die("Veritabanina Baglanamadim");
mysql_query("SET CHARACTER SET UTF8");
?>Buraya KAdar sorun yaşamadım. veritabanına bağlanıyorum. Ve Ana Kod:
<?php
incclude ('baglan.php');
//veritabanına bağlandık
$sorgu=mysql_query("SELECT * FROM fbpaylasim ");
//datcadogalurunler.com u sectik
while ($row=mysql_fetch_array($sorgu))
{
echo "Paylasim: "$.row['Paylasim']."<br />
echo "Site: "$.row['Site']."<br />
echo "Toplam: "$.row['Toplam']."<br />
echo "Tarih: "$.row['Tarih']."<hr />
}
?>Evet biliyorum belki de size çok kolay geliyor ama beni düşünün ilk defa veritabanına kendi yazdığım kod ile veri yukluyorum. ilk defa değişken atıyorum. Lütfen yardımcı olun 2 kelime hatamı yazıverin.