Herkese merhaba,
php ile oluşturduğum bir socket uygulaması mevcut. Bu dosyayı linux üzerinde komut satırında php ile çalıştırıyorum. (İlerleyen dönemde nohup ile hizmet haline getirip çalışmasını sağlayacağım.)
Dosya çalışıyor, socket sunucum aktif oluyor. Buraya kadar sıkıntı yok. Fakat çalıştırdığım dosya içinde pdo ile veritabanı bağlantısı yapıyorum ve bu bağlantı bir süre sonra kopuyor.
Örneğin sabah 12'de putty ile ssh bağlantısı yaptığım sunucumda php komutu ile dosyamı çalıştırıyorum. Ertesi gün ofise gelip kontrol ettiğimde socket sunucusu aktif olmasına rağmen dosya içindeki veritabanı bağlantısının kesildiğini görüyorum.
Bu konuyla alakalı bilgisi olan ya da ihtimalleri paylaşabilecek birileri varsa çok sevinirim.
Herkese iyi çalışmalar.
Php komutu ile uygulama başlatma ve pdo zaman aşımı (websocket içerir)
1
●315