$adi = $_POST['adi'];
$soyadi = $_POST['soyadi'];
$telefon = $_POST['telefon'];
$eposta = $_POST['eposta'];
$icerik = $_POST['icerik'];
if($adi!="" and $soyadi!="" and $telefon!="" and $eposta!="" and $icerik!="" ){
$kaydet = mysql_query("insert into iletisimformu (id, adi, soyadi, telefon, eposta, icerik) values (NULL, '$adi', '$soyadi', '$telefon', '$eposta', '$icerik')") or die(mysql_error());
include('class.phpmailer.php');
if(isset($adi) && isset($soyadi) && isset($telefon) && isset($eposta) && isset($icerik)){
$mail = new PHPMailer();
$mail->IsSMTP();
$mail->SMTPAuth = true;
$mail->Host = 'smtp.sitem.com';
$mail->Port = 587;
$mail->Username = 'benim@sitem.com';
$mail->Password = 'şifrem';
$mail->SetFrom($mail->Username, $adi);
$mail->AddAddress('benim@sitem.com', 'Adım');
$mail->CharSet = 'UTF-8';$mail->Subject = $eposta;
$mail->MsgHTML($icerik);
}
if($kaydet){
echo'
<div class="alert alert-success">
<center><strong>Mesajınız gönderildi!</strong> <br>Ek kısa sürede talebiniz incelenip geri dönüş sağlanacaktır.</center>
</div>';
}else{
echo'
<div class="alert alert-danger">
<center><strong>Mesajınız gönderilemedi!</strong> <br>Üzgünüz bir sorun oluştuğundan mesajınız iletilemedi diğer iletişim kaynaklarından bizimle iletişime geçiniz..</center>
</div>';
}
} Form verilerini veritabanı ve maile gönderme
3
●389
- 03-04-2015, 11:54:01Başlıkta belirttiğim gibi Submit butonuna tıklandığında verileri hem veri tabanına hemde maile gönderilmesini istiyorum veritabanına göndermekte sıkıntı yok ama mail e gönderilmiyor nerede yanlış yapıyorum yönlendirebilirseniz sevinirim.