• 29-02-2008, 22:49:59
    #1
    Post ile gelen verinin karşılığında hata verirse belirli bir ifade yazdırmayı nasıl yapabilirim? Yani sayfada hata verince belirli bir ifade yazdırılacak





    ______
  • 29-02-2008, 23:09:26
    #2
    Hataları kapatmak için error_reporting fonksiyonunu kullanabilirsin. ama hata çıkan yere farklı bir şey yazdırman bildiğim kadarıyla mümkün değil.

    Ancak şöyle olabilir. Eğer mysql ya da belirli bir fonksiyonun hatasından bahsediyorsak;

    Alıntı
    mysql_query($sorgumuz) or die("bu satirda hata var");
    tarzı bir kod kullanabiliriz.
  • 29-02-2008, 23:22:44
    #3
    Alıntı
    Hataları kapatmak için error_reporting fonksiyonunu kullanabilirsin. ama hata çıkan yere farklı bir şey yazdırman bildiğim kadarıyla mümkün değil.

    Ancak şöyle olabilir. Eğer mysql ya da belirli bir fonksiyonun hatasından bahsediyorsak;


    Alıntı:
    mysql_query($sorgumuz) or die("bu satirda hata var");

    tarzı bir kod kullanabiliriz.
    error_reporting(0); dedim direk olmadı.yine hata çıkıyor.

    Hiç mysql ugramıyor.
  • 29-02-2008, 23:28:31
    #4
    bir de şunu dene;

    Alıntı
    error_reporting(0);
    ini_set('display_errors', 'Off');
    ini_set('display_startup_errors', 'Off');
  • 01-03-2008, 11:19:14
    #5
    Yine olmadı malesef her bölgesinde denedim
  • 01-03-2008, 12:35:50
    #6
    Kurumsal PLUS
    kullandığın hata veren fonksiyon nedir? yazarsan yardımcı olabilirim
  • 01-03-2008, 18:29:55
    #7
    Hata veren satırın başına @ koymak da hatayı kapatır.
    error_reporting(0); çalışması lazımdı aslında :|
  • 01-03-2008, 20:09:27
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    if(!@fonksiyonun()){
    echo'Hata Mesajı';
    }
    Şeklinde Yapabilirsin. Bu Şekilde Değilse Hata Verdirmek İstediğin Yeri Hata Veren Fonsksiyonu Yolla Yardımcı Olayım.
  • 01-03-2008, 21:31:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    @ fonksiyonun başında kullan yeterli.