• 27-01-2015, 20:51:37
    #1
    Bot yazdırdık basit bişey ama yazan arkadaş arazi oldu.
    r10danda banlandı bana yardım edebilecek biri varmı
  • 27-01-2015, 22:03:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne botu acaba?
  • 28-01-2015, 12:03:41
    #3
    Gün içinde pm atarsan bakabiliriz.
  • 28-01-2015, 13:06:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm İle Ulaşın Hocam Yardımcı Oluruz
  • 28-01-2015, 16:15:36
    #5
    hallettik hocam hepinize çok teşekkür ederim