bot yazdırdık botu çalıştıramadık yardım edecek varmı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bot yazdırdık botu çalıştıramadık yardım edecek varmı
4
●
315
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
bot yazdırdık botu çalıştıramadık yardım edecek varmı
27-01-2015, 20:51:37
#1
ScrolLock
Bot yazdırdık basit bişey ama yazan arkadaş arazi oldu.
r10danda banlandı bana yardım edebilecek biri varmı
27-01-2015, 22:03:27
#2
Birlikisgu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ne botu acaba?
28-01-2015, 12:03:41
#3
TOLQA
Gün içinde pm atarsan bakabiliriz.
28-01-2015, 13:06:11
#4
sercander
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Pm İle Ulaşın Hocam Yardımcı Oluruz
28-01-2015, 16:15:36
#5
ScrolLock
hallettik hocam hepinize çok teşekkür ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler