Arkadaşlar nedendir bilmem bu konuyu açtım açalı akşam kişisel işlerimden başımı alamaz oldum.
Konunun kapatılmasını talep edeceğim.
İş alımı zaten yapamıyorum mesaj atanlara da cevap veremez oldum.
Çevre edineceğim diye konu açtım, çevreye kendimi kötü tanıtma durumu söz konusu olacak böyle giderse