• 15-09-2014, 01:17:24
    #1
    RESİM KALDIRILDI

    Yukardaki gibi veritabanına tüm girişleri phpmadminden yaptım. Ordaki bilgileri aynen osym sonuç açıklama sayfasında olduğu gibi, TC'si girildiğinde tablodaki o tc'ye ait bilgileri yazdırmak istiyorum. Buna ait bir video veya görsel ders bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 15-09-2014, 02:41:08
    #2
    Şurdan başlayın;
    Veritabanı bağlantısı
    Post işlemleri
    Veritabanından veri çekme

    Bir sürü döküman mevcut bu şekilde ararsanız
  • 17-09-2014, 00:52:21
    #3
    Buradaki videoyu izleyerek aşağıdaki dosyaları oluşturdum.

    http://www.youtube.com/watch?v=SiKV5Su3hbw




    index.php
    <html>
    <meta charset="utf-8">
    <body>
    
    <form id="form1" name="form1" methot="post" action="kayit_al.php">
    <label for="no"></label>
    <input type="text" name="no" id="no"/>
    <input type="submit" name="btn" id="btn" value="Bilgileri Getir"/>
    </form>
    </body>
    </html>
    kayit_al.php
    <?php
    
    $host="localhost";
    $kullaniciadi="root";
    $sifre="";
    $db="kemal";
    $no=$_POST['no'];
    $al=$no;
    
    mysql_connect("$host","$kullaniciadi","$sifre") or die ("Sunucuya baglanilamadi");
    mysql_select_db("$db") or die ("Veri tabanina baglanilamadi");
    $aliyoruz=mysql_query("select * from ozluk where tc=$al");
    
    while ($bilgiler=mysql_fetch_assoc($aliyoruz)) {
    
    echo "TC:$bilgiler[tc]<br/>";
    echo "Geldiği Ev:$bilgiler[ev]<br/>";
    echo "Adı:$bilgiler[adi]<br/>";
    echo "Soyadı:$bilgiler[soyadi]<br/>";
    echo "Puanı:$bilgiler[puan]<br/>";
    echo "Yüzdelik:$bilgiler[yuzdelik]<br/>";
    echo "Kazandığı Yurt:$bilgiler[yurt]<br/>";
    }
    ?>


    Ama şu resmini koymuş olduğum hata çıkıyor. Nasıl çözebilirim?

  • 17-09-2014, 10:35:58
    #4
    hatalarına gelecek olursak. "no"
    $_POST['no'];// diye bir post olmadığını söylüyor;
    var_dump($_POST); //gelen postları yazar.
    böylece gelen post var mı yok mu ona bakabilirsin.
    Alıntı
    mysql_connect()
    hatasına gelecek olursak. Burada gelecek zamanda bu fonksiyonun kaldırılacağını söylüyor. bunun yerine mysqli ya da PDO classı fonksionlarını kullanmanızı söylüyor. mysqli ile aralarında pek fark yok.
    Eğer zorlarsan illa ben mysql_connect() kullanacağım diye o zaman sayfanın başına
    Alıntı
    error_reporting(0);
    koyarak hata ve uyarıların gelmesini önlersin
  • 17-09-2014, 12:07:33
    #5
    Hocam deniyorum ama olmuyor. Bu bilgileri çekebilmek için başka yol yöntem-kod olabilir mi?
  • 17-09-2014, 12:28:16
    #6
    hata değişmedi mi şu anda. hiç POST değeri geliyormu kayıt sayfasına.
  • 17-09-2014, 13:47:09
    #7
    Hiç değer gelmiyor şu an hocam. Mysqli kısmını yapamadım. O kodu tam olara nasıl yazmam gerekiyor?
  • 17-09-2014, 14:59:22
    #8
    Hiç bir değer gelmiyorsa zaten sıkıntı oradan kaynaklanıyor. POST yoksa nasıl veri kaydetmeyi düşünüyorsunuz. Team varsa bakayım bir yardımcı olayım. POST gelmesi lazım illaki.
    index.php
    <!doctype html>
    <html>
    <head>
    <meta charset="utf-8">
    <title>Başlıksız Belge</title>
    </head>
    
    <body>
    <form name="form" method="post" action="kayit_al.php">
    <input type="text" name="no">
    <input type="submit" name="submit" value="Gönder">
    </form>
    </body>
    </html>
    kayit_al.php sayfanız.
    <?php
    error_reporting(0);
    $host="localhost";
    $kullaniciadi="root";
    $sifre="";
    $db="yurdumuz";
    $no=$_POST['no'];
    $al=$no;
    mysql_connect($host,$kullaniciadi,$sifre) or die ("Sunucuya baglanilamadi");
    mysql_select_db($db) or die ("Veri tabanina baglanilamadi");
    $aliyoruz=mysql_query("select * from ozluk where tc='$al'");
    
    while ($bilgiler=mysql_fetch_assoc($aliyoruz)) {
    
    echo "TC:".$bilgiler['tc']."<br/>";
    echo "Geldiği Ev:".$bilgiler['ev']."<br/>";
    echo "Adı:".$bilgiler['adi']."<br/>";
    echo "Soyadı:".$bilgiler['soyadi']."<br/>";
    echo "Puanı:".$bilgiler['puan']."<br/>";
    echo "Yüzdelik:".$bilgiler['yuzdelik']."<br/>";
    echo "Kazandığı Yurt:".$bilgiler['yurt']."<br/>";
    }
    ?>
    problemi biraz garip gel di sayfaya post gönder dememe rağmen formu get ile gönderiyordu yeni sayfaya düzenleme yaptım.
    kayit_al sayfasındada gerekli değişiklikleri yaptım. tırnak işaretlerini düzgün kullanmalısınız.
  • 17-09-2014, 17:53:11
    #9
    Alaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç değer gelmiyor şu an hocam. Mysqli kısmını yapamadım. O kodu tam olara nasıl yazmam gerekiyor?
    $al = $no yapmışsın gerek yok sil

    $query = mysql_query("SELECT * FROM ozluk  WHERE tc = '$no'");
     
     while($row = mysql_fetch_array($query){
    
    echo "TC : $row['tc']";
    
    
    }
    bunu yapıştır hocam