hatalarına gelecek olursak. "no"
$_POST['no'];// diye bir post olmadığını söylüyor;
var_dump($_POST); //gelen postları yazar.
böylece gelen post var mı yok mu ona bakabilirsin.
hatasına gelecek olursak. Burada gelecek zamanda bu fonksiyonun kaldırılacağını söylüyor. bunun yerine mysqli ya da PDO classı fonksionlarını kullanmanızı söylüyor. mysqli ile aralarında pek fark yok.
Eğer zorlarsan illa ben mysql_connect() kullanacağım diye o zaman sayfanın başına
koyarak hata ve uyarıların gelmesini önlersin