Projem için elimde 2 Tane php script var. Kazanç projesi yapacağım. Fakat bu iki php scriptte de ödeme talep sistemi yok.
Yani her iki scriptte de kullanıcı puan topluyor ve bu puanı gerçek kazanca dönüştürüyor. Gerçek kazanca dönüştürüp, ödeme istemesi için gerekli php düzenlenecek... Ve bu dosyaları admine Bağlayan arkadaşlar olursa çok sevinirim.
Kısaca scriptlerde oynama yapacak. Mesela kullanıcı paneli şu şekilde:

Daha açıklayıcı olması için örnek vermek gerekirse : Her 1,000 puan 1 TL olacak. 10,000 puan da ödeme isteyecek. 10,000 puana ulaşınca ödeme talep sistemi aktif olacak ve benim admin paneline ödeme talebi gelecek.