• 30-05-2014, 22:05:42
    #1
    Arkadaşlar daha önce r10 dan bir arkadaştan satın aldığım php ile yazılmış bir script varç onu kurdum site ana sayfasındaki üst sayfa menüsü (kırmızı alan) onu style.css dosyasından biraz inceltmek istedim yaptım da. ancak bu sefer yan yana menü kutucuklarını ayıran siyah çizgiler uzun kaldı. style.css alt üst ettim bulamadım.

    Bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olabilirler mi acaba? Şimdiden çok teşekkürler.

    http://www.velipasaoglu.com.tr/arcelik
  • 31-05-2014, 01:25:57
    #2
    Konuyu bir kaç saat önce açmışsın ama domainin süresi mi bitti ?
  • 31-05-2014, 13:26:45
    #3
    Bir kaç dakika ile kaçırdık
  • 31-05-2014, 19:44:52
    #4
    .menu ul li

    kısmındaki padding değerleriyle oynaman lazım.