Adım mantıgıyla 1. adım 2. adım diye kullanıcıya form doldurtuyourm. geri dönme işlemin de post kullandıgım için
"Yeniden Form Gönderme" istiyor tarayıcılar. bu olaydan kurtulmanın bir çözümü varmı arkadaşlar ?
Yeniden Form gönderme olayını kaldırma
10
●5.832
- 19-02-2014, 09:52:15İlk adımdan itibaren aldığınız veriler için geçici bir tablo oluşturup verileri oraya kaydedebilirsiniz. Daha sonrada o ID aracılığıyla yeniden form verileri okutup tanımlayabilirsiniz.
- 19-02-2014, 10:23:03Üyeliği durduruldugeçici tablo'dan kastımız nedir anlıyamadım.tecnohalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2014, 11:36:08Üyeliği durduruldubende jquery ile çözümü vardır diye arastıyordum. iki farklı yöntemi de öğrensem iyi olacak.fatihsarac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adım , adım form post ettiriyorum her bir sonraki adım da , önceki adımdan gelen postları db ye kaydettiyorum, "yönlendirme" yapamam.saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle