Yazdığım kodda yavaşlama sorunu var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazdığım kodda yavaşlama sorunu var
9
●
576
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
Yazdığım kodda yavaşlama sorunu var
1
2
05-12-2013, 05:08:59
#10
lancerous
Üyeliği durduruldu
Evet bu sefer oldu, bi' de cache+gzip yapınca tadından yenmedi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler