Delirmek üzereyim global neden çalışmaz ki ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Delirmek üzereyim global neden çalışmaz ki ?
0
●
246
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
Delirmek üzereyim global neden çalışmaz ki ?
06-11-2013, 20:01:33
#1
dark_way
Sorun çözüldü arkadaşlar, tonla kod yazmıştım kalabalık etmesin siliyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler