webvemobil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şeklinde gelen sayfayı ben .XML olarak görmek istiyorum örnek: siteadi.com/sitemap.xml gibi bunun için ne yapmak gerekir?
Bir diğer sorum da rss de konu önizleme resmini gömmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim teşekkürler.