Arkadaşlar merhaba,
Ticket dediğimiz şekilde çalışacak bir destek yazılımına ihtiyacım var.
Canlı görüşmelere gerek yok. Sadece mesaj bırakmaları yeterli.
osTicket tarzı bir şey itiyorum aslında ama osTicket'ın Türkçe desteğini bulamadım.
Bana önerebileceğiniz Türkçe ve ücretsiz çalışan destek programı var mı acaba?
iyi çalışmalar,
Ücretsiz Destek (Help Desk) Yazılımı Tavsiyeniz?
2
●3.348