• 11-09-2013, 17:29:00
    #1
    Merhabalar,
    uzun süredir oluşturduğum bir veritabanı var ve bunu diyagrama dökmek istiyorum. MySQL Workbench 6.0 ile sizce nasıl veritabanından verileri çekerek diyagram oluşturabilirim?
  • 11-09-2013, 19:21:50
    #2
    Reverse engineering desteği var workbench'in. Varolan bir veritabanından ER diyagramı oluşturabilirsin.