Affınıza sığınarak bi soru soracağım,
function.php içinde fonksiyonlarım var.
ben bu fonksiyonları index.php ime çağrıyorum.
index'i yormamak için index içinde sorgu mu yazsam daha hızlı olur, yoksa function.php içinde yazıp çağırsam mı ?
Fonksiyon mu Sorgu mu?
3
●376
- 09-08-2013, 10:51:05
- 09-08-2013, 14:36:58fonksiyonlarınızı gruplandırabilirsiniz.samsunikinciel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uyelik_fonksiyonlari.php
giris_fonksyionlari.php
veritabani_fonksiyonlari.php
gibi..
lazım olanı çağırır, kullanırsınız.
bir de php de autoload fonksiyonu var, onu araştırın en kolayı o olacaktır. - 09-08-2013, 21:09:20Teşekkür ederim biliyorum. Hani bir sayfada misal 50 sorgu olacaksa fonksiyonu dahil ettiğimde de mi 50 sorgu olacak ?uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.Quismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle