• 09-08-2013, 10:51:05
    #1
    Affınıza sığınarak bi soru soracağım,
    function.php içinde fonksiyonlarım var.

    ben bu fonksiyonları index.php ime çağrıyorum.
    index'i yormamak için index içinde sorgu mu yazsam daha hızlı olur, yoksa function.php içinde yazıp çağırsam mı ?
  • 09-08-2013, 12:14:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    nerde işlem görecekse orda kullanabilirsin.
  • 09-08-2013, 14:36:58
    #3
    samsunikinciel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Affınıza sığınarak bi soru soracağım,
    function.php içinde fonksiyonlarım var.

    ben bu fonksiyonları index.php ime çağrıyorum.
    index'i yormamak için index içinde sorgu mu yazsam daha hızlı olur, yoksa function.php içinde yazıp çağırsam mı ?
    fonksiyonlarınızı gruplandırabilirsiniz.
    uyelik_fonksiyonlari.php
    giris_fonksyionlari.php
    veritabani_fonksiyonlari.php

    gibi..
    lazım olanı çağırır, kullanırsınız.

    bir de php de autoload fonksiyonu var, onu araştırın en kolayı o olacaktır.
  • 09-08-2013, 21:09:20
    #4
    uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fonksiyonlarınızı gruplandırabilirsiniz.
    uyelik_fonksiyonlari.php
    giris_fonksyionlari.php
    veritabani_fonksiyonlari.php

    gibi..
    lazım olanı çağırır, kullanırsınız.

    bir de php de autoload fonksiyonu var, onu araştırın en kolayı o olacaktır.
    Teşekkür ederim biliyorum. Hani bir sayfada misal 50 sorgu olacaksa fonksiyonu dahil ettiğimde de mi 50 sorgu olacak ?
    Quismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde işlem görecekse orda kullanabilirsin.
    Teşekkür ederim.