• 03-07-2013, 13:11:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar. PHPMailer class ile kullanıcı üye olurken otomatik aktivasyon kodu gönderiyorum. Bu işlemi PHPMailer class ile yaptım. Maili gönderiyor fakat hem gmail de spam klasörüne atıyo hemde Türkçe karakter problemleri var nasıl çözerim?
  • 03-07-2013, 13:16:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    oncelikle mail atarken smtp kullanin, siteler 80 portundan gelenlerispama atar.

    ikincisi de php mailer in tr dil kismi cok sıkintili forumda arayin buraya tekrardan yazmaya kimsenin omru yetmez.
  • 03-07-2013, 13:29:38
    #3
    TR sorununu class.phpmailer.php dosyasından iso-88 ile başlayanı utf-8 ile çözdüm. SMTP ek bir dosyamıdır nasıl yapabilirim