• 07-03-2013, 02:37:44
    #1
    Siteyi kendim yazıyorum. 3 rütbe olacak normal üye, editör bir de admin. Mesela sadece admin panelini adminlerin görebilmesi işlemleri nasıl yapılıyor?
  • 07-03-2013, 06:25:36
    #2
    Session ile yapabilirsiniz. Mesela üyelerin bulunduğu tabloya rütbe diye bir sütun açarsınız. 1 ile admin, 2 ise moderatör 3 ise normal kullanıcı gibi bir yol belirlersiniz. Giriş ekranında bu değeri bir sessiona atarsınız ve sayfalarda buna göre bir koşul belirtirsiniz.