phpkoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Ben size, verdiğiniz DB örneğine karşılık olarak @if diye bir ifadeyi PHP de yazdığınızda if sorgusunun direk çalışmadığından, yani temel bir PHP kod yazımı olmadığından bahsediiyorum (Laravelin bunu arkada işleyerek if döngüsü olarak çalıştırdığından bahsediyorum), siz olayı "mantığını öğren" demeye getiriyorsunuz. Ben mantığını öğrenmeyeyim demiyorum ki
Siz konuyu farklı yönlere çeviriyorsunuz. DB örneğini vererek tıpa tıp PHP diyorsunuz. @if gibi ifadelerin """""bildiğimiz,temel,saf,manual"""""PHP kullanımı değil, arkada işleniyor demek istiyorum. Yani bir şablon yardımı ile işlendiğini belirtiyorum. Siz hala beni anlamak istemiyorsunuz. (Bakın tırnaklar içine aldım anlatmak istediğim ifadeyi
)Bu yazım şekillerinin spaghetti tarzı kodlama yapısında veya insanların temel bir şekilde bildiği PHP kodlamasında @if gibi ifadelerin direk yazıldığında bir işe yaramadığını anlatmaya çalışıyorum. Bunların Blade syntax ları olduğunu ben de biliyorum. Bilmesem buraya nereden yazacağım ? MVC ne tabiki de bilmiyorum. Konuyu açmamın sebebi o zaten. Zaten amacım bir şeyleri öğrenmek için izlemek istediğim yol hakkında fikir almak. Neyse, teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, vaktinizi ayırmış oldunuz, zamanınızı çaldım. Hakkınızı helal edin.
Yorumunuzun güncel halinde ben de edit yapayım
Bana bunları söyleseniz yeterdi hocam. 
phpkoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle