1 haftadır shopier entegre etmeye çalışıyorum, kendi çapımda birşeyler yapmaya çalıştım çalışıyor ancak veritabanına veri göndermiyor o yüzden ücretli yaptırmaya karar verdim. Detay için PM
1 haftadır shopier entegre etmeye çalışıyorum, kendi çapımda birşeyler yapmaya çalıştım çalışıyor ancak veritabanına veri göndermiyor o yüzden ücretli yaptırmaya karar verdim. Detay için PM