• 03-04-2021, 08:53:29
    #1
    1 haftadır shopier entegre etmeye çalışıyorum, kendi çapımda birşeyler yapmaya çalıştım çalışıyor ancak veritabanına veri göndermiyor o yüzden ücretli yaptırmaya karar verdim. Detay için PM
  • 03-04-2021, 10:36:20
    #2
    AdTity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftadır shopier entegre etmeye çalışıyorum, kendi çapımda birşeyler yapmaya çalıştım çalışıyor ancak veritabanına veri göndermiyor o yüzden ücretli yaptırmaya karar verdim. Detay için PM
    detayları pm atarmısınız fiyat verelim.
  • 03-04-2021, 21:01:09
    #3
    Kocaelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detayları pm atarmısınız fiyat verelim.
    PM attım.