• 26-07-2010, 20:49:58
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    : ))) eh işte : ))
  • 26-07-2010, 22:28:09
    #11
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Counter ı sXe sorunundan dolayı oynayamıyorum !

    Pc me format atılacak gibi sözler duydum Doğrumu ? sXe sorununu pc me format attıktan sonra uygun dosyayı indirip mi yapıcaz?

    Konu hakkında bilgisi olan varmı ?
    bunu denermisin bi sxe hatasına çözüm
  • 27-07-2010, 01:03:06
    #12
    Burda da banlanmayalım . Fun serveriniz yokmu? Pro sevmiyorum genelde fun serverlere girerim.
  • 27-07-2010, 01:05:53
    #13
    domainine vs atacak eleman varsa P.M
  • 27-07-2010, 13:12:15
    #14
    sw ye giriyorum inşallah 1 veya 2 olurum.
  • 27-07-2010, 17:02:21
    #15
    sw boş ya gircek varsa gelsin kapısalım
  • 27-07-2010, 19:27:48
    #16
    Servera güzel bakıcak elemanlı kişiler var ise adminlik vericem.. Akşama girelim ozaman saat 22:00 az kişi oldumu zaten snow - india maplar açarız..Bu arada Top15 Cumartesi akşamı sıfırlanacak..
  • 27-07-2010, 21:58:37
    #17
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Daha demin sv deydim çıktım fazla kişi yoktu
  • 27-07-2010, 22:33:43
    #18
    gel 7 kişi olduk şimdi
    yarın dolucak inş. arakdaşın kng clan doldurcak