Kng & EylulForum | Public Server
23
●1.313
- 26-07-2010, 20:49:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.: ))) eh işte : ))
- 26-07-2010, 22:28:09bunu denermisin bi sxe hatasına çözümRocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2010, 21:58:37Daha demin sv deydim çıktım fazla kişi yoktu
!
. Fun serveriniz yokmu? Pro sevmiyorum genelde fun serverlere girerim.
az kişi oldumu zaten snow - india maplar açarız..Bu arada Top15 Cumartesi akşamı sıfırlanacak..
