Konu
Kng & EylulForum | Public Server
26-07-2010, 22:28:09
#11
cs_eylul
RocksoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Counter ı sXe sorunundan dolayı oynayamıyorum
!
Pc me format atılacak gibi sözler duydum Doğrumu ? sXe sorununu pc me format attıktan sonra uygun dosyayı indirip mi yapıcaz?
Konu hakkında bilgisi olan varmı
?
bunu denermisin bi
sxe hatasına çözüm