• 24-07-2010, 19:06:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamun Aleyküm....





    EylulSunucu.Com | Hakkımızda

    EYLÜL SUNUCU; Türkiye'de seviyeli, eglenceli, güzel bir oyun ortami olusturan ve adini yayginlastiran EylülSunucu Serverları, Counter-Strike sektörüne Eylül 2008'de hizmete başlamıştır.Serverlarımıza uygun fiyata sahip olup, Lag Loss sorunu yaşamazsınız.Serverlarimizda Oyunun Tadini Çikararak Bizim Farkimizi Göreceksiniz.Kaliteli serverlerda oyun oynamayi tercih edenler dogru yerdedirler.Öncü hizmetler vermek için sorun üretmek yerine çözüm üretmeyi kendine hedef edinmiş,sektöründe yaşanılan sıkıntıları çok iyi bildiği için kullanıcılarına bu sıkıntılardan uzak bir süreç yaşatarak en iyi hizmeti veren bir kurum olmak.Sektöründe Çeşitli MOD ve Plugin arayışı hizmetleri vererek işlem hacmini, çalışma alanlarını her zaman büyütmek için ve hedeflerini hep üstlerde tutmak için odaklanmış.TÜRKİYENİN Jail Mod ve ZM Modu Olaran En İyisiyiz.Siz saygı değer müşterilerimiz ve kullanıcılarımızın bizi her zaman referans olarak göstermesini, bizlerde kaliteli ve güvenilir hizmet vermenin huzuru içinde, her zaman daha kaliteli hizmet vermek için çalışmaktayız.Yaptığımız işin ciddiyetini çok iyi bildiğimizi bilmenizi isteriz.Tüm Sunucularimiz ile siz Counter-Strike 1.6 tutkunlarinin hizmetinizdeyiz.
    Hepinize iyi Oyunlar Dileriz.
    Saygılarımızla,





    İletişim :

    cuneyt@eylulsunucu.com

    info@eylulsunucu.com



  • 24-07-2010, 21:42:13
    #2
    fiyatı gayet uygun teşekkürler cs serverı acmayı düşünüyorum
  • 25-07-2010, 12:29:52
    #3
    Bu kardar uygun fiyatlara En iyi Sunucu Diyebiliriz..
  • 28-07-2010, 17:02:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sayın cüneyt bey

    http://212.252.29.35:27015
    oyunu kurdum
    sizin sitenizde vermiş olduğunuz panel ile fakat lag ve los sorunu oluyor
    daha 1 kişi bile girdiğinde pingler fırlıyor

    Sunucu özellikleri
    Q9400 işlemci
    İntel desktop board
    750x2 hdd ( 32 cache li sata 2 )
    8 gb ram
    100mbit hat ( netinternet telekom veri merkezi )

    1 gb vds
    sorun sunucuda olduğunu sanmıyorum çünkü tüm vpsleri kapatıp denedim sadece bu vps varken 400 mb ram de boşta vps de 600 küsür mb ilk açıldığında yiyor ( sizden indirdiğim programlar )

    http://eylulforum.net/cs-1-6-linux-v...mu-t-6663.html
    şu konunuzdakini kurdum

    sizce bu sorunlar nerden kaynaklanabilir?
    yardımcı olursanız sevinirim
  • 28-07-2010, 19:16:21
    #5
    https://www.r10.net/oyun-dunyasi/6943...-ediyorum.html

    Konuna cevap yazıldı!
  • 04-08-2010, 19:21:19
    #6
    Konu Günceldir...
  • 09-08-2010, 14:21:37
    #7
    Konu Günceldir...
  • 10-11-2012, 11:24:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Messenger eklenmiştir.Online olduğunuzda mutlaka MSN geliniz.
  • 10-11-2012, 12:29:22
    #9
    MiracKacmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Messenger eklenmiştir.Online olduğunuzda mutlaka MSN geliniz.
    2010 konusunu çokmu aradın