• 18-09-2009, 20:27:31
    #1
    Japonya'da konsol satışları açıklandı. Geçtiğimiz hafta yaklaşık 150.000 adet satış rakamına ulaşan PS3, bu hafta 55.000'de kaldı. Japonya'da bu hafta en çok satan konsol, ise 66.000'lik rakamıyla DSi.

    Bu 2 konsolu; 18.000 adet satan PSP, 17.000 satan Wii takip ediyor. İşte tüm satış rakamları:

    DSi -> 66.000
    PS3 -> 55.000
    PSP -> 18.000
    Wii -> 17.000
    DS Lite -> 11.000
    Xbox 360 -> 7.000
    PS2 -> 2.000
  • 18-09-2009, 20:37:27
    #2
    Bende fiyatı düştü sandım..
  • 18-09-2009, 22:01:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aynen katılıyorum bende düştü sandım
  • 19-09-2009, 00:33:19
    #4
    hala ps2 alan varmı :Q
  • 19-09-2009, 00:38:35
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Japonyadayken mecbur tren kullanırdım içerde 100 kişi görsem 95inin elinde ya dsi vardı yada cep telefonu ya da psp Tam bizlik yer herkes geek

    Yazıda PS3 Slim'den bahsetmemiş, PS3 satışları PS3 Slimden dolayı düşmüş olabilir