Merhaba,
Geçen hafta @Kei; ne kadar başlamamam gerektiğini her yerin koxp ile sardığını söylese de şeytan dürttü başladım. Premium almadan 40 levele kadar kastım fakat her yer koxp dolu. Hayvan daha doğmadan ölüyor. Youtube'da cz ve diğer slotlarında videosu var oyunu neden bu hale getirdiler merak konusudur.
Başlayacak varsa başlamasın..
Knight'a Başladım - Bıraktım
22
●1.176
- 16-10-2025, 12:46:38Pvp mantıklı diğer para dönen yerleri hep parsellemişler ben bırakalı 10 sene oluyor 2016'da falan evlenince bıraktım. Daha da oynamadım o günden sonra çok kez bırakıp başladım ama külli zaman ve maddi kayıp. Şimdi istesem de çocuklar oynatmaz bana 😃 Onları da başlatıp hayatlarını yakmak istemiyorum 😃
- 16-10-2025, 12:48:27Abi oynanacak kıvamda değil şu an maalesef.
- 16-10-2025, 12:57:2715 sene oynadım knight onlineyi ama gerçekten onun gibi PVP si olan yoktu, sonrasında Aion oynadım şuanda da EU Classic var eski tip tavsiye ederim hocam koxp vs. yok grafikleri çok iyi.
Knight online ve Silkroad şuanda en mantıklısı PvP serverlar diye düşünüyorum. - 16-10-2025, 13:01:00Maalesef Knight tamamen ticarethaneye dönmüş durumda. Oyunda 0 dan char kasmak oldukça zor. Hadi farm yapacak kadar level kastın bu seferde farm slotları kavgası oluyor. Bildiğiniz slot mafyacılığı var. Hadi diyelim farm yaptın biraz para kastın bu seferde aylık pusları vs bir dünya masraf. Hadi dedin her ay pus aldın bu sefer gelip 1-2m lik asas sen cz deyken sana cp bile basmadan spike vurup geçicek. Oyun olarak oynanacak bir oyun değil.
