• 29-08-2024, 00:31:07
    #1
    Zamında oynadığımız, gecemizi gündüzümüze kattığımız, okulu astığımız Metin2 oyununa geri başlangıç yaptım ve YouTube de içerik paylaşıyorum. Merak ettim formada hala oynayan var mı diye
  • 29-08-2024, 00:32:16
    #2
    p2w ye dönüşmeseydi oynanırdı
  • 29-08-2024, 00:35:18
    #3
    Çok başlamak istiyorum ama artık oyun anlaması güç bir yere gitmiş. Bir de o kadar zamanımız yok
  • 29-08-2024, 00:41:17
    #4
    Metin2 bırakılmaz , ara verilir

    metin2 oynamaya ve oynayanlara kazandırmaya devam ediyoruzzz

    metin2 oynayarak para kazanmak isterseniz r10 konumuzu okuyabilirsiniz

    https://www.r10.net/e-book/4187602-m...-128640-a.html
  • 29-08-2024, 00:43:01
    #5
    knight online devam
  • 29-08-2024, 00:43:49
    #6
    Çoğu mobile döndü, güzelde ticaret dönüyor
  • 29-08-2024, 00:46:18
    #7
    powershoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin2 bırakılmaz , ara verilir

    metin2 oynamaya ve oynayanlara kazandırmaya devam ediyoruzzz

    metin2 oynayarak para kazanmak isterseniz r10 konumuzu okuyabilirsiniz

    https://www.r10.net/e-book/4187602-m...-128640-a.html
    Konunu güncellemen lazım bunun için açıkçası beni cezbetmedi. Yoksa neden olmasın
  • 29-08-2024, 00:55:06
    #8
    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunu güncellemen lazım bunun için açıkçası beni cezbetmedi. Yoksa neden olmasın
    ne gibi yani hocam ?
  • 29-08-2024, 01:02:06
    #9
    Tam gaz devam