• 30-08-2022, 18:26:35
    #1
    Merhaba bagjanamu serverinde oynuyorum var mı oynayan? Veya yeni başlayacak? Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
  • 30-08-2022, 18:27:21
    #2
    Bagja girişleri kapalı olduğundan Ruby sunucusuna giriş yaptım. Takılıyoruz şimdilik
  • 30-08-2022, 18:41:27
    #3
    Ölmedi mi hala o oyun ? Nasıl bir etki bırakmışsa artık gençliğimizde ...
  • 30-08-2022, 18:53:07
    #4
    Dün gece rüyama girdi 5-6 sene evvel tam bu zamanlarda bırakmıştım.
  • 30-08-2022, 19:25:41
    #5
    Arkadaşlar swsindeyim oynayan varsa msj atabilir
  • 06-09-2022, 08:58:29
    #6
    Selamlar, bagja başladım bende uzun zaman sonra Yapı aşırı değişmiş ama insan ne yapacağını şaşırıyor
  • 06-09-2022, 18:02:31
    #7
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bagjanamu serverinde oynuyorum var mı oynayan? Veya yeni başlayacak? Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
    Ne tür bir yardım acaba
  • 07-09-2022, 20:42:47
    #8
    Geçen sene hidra rekoru kırıp bırakmıştım.






  • 08-09-2022, 08:49:57
    #9
    Despair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene hidra rekoru kırıp bırakmıştım.






    Ben daha razo yapamıyorum skskksksk