• 23-01-2022, 13:56:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5-6 yıl oynadım, 1 yıldır girmiyordum dün akşam tekrar başladım emekskyblock da takılıyorum eskidikçe değerlenen bir oyun bana göre
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @alperendrc; ile bölüm arası biraz geliştik.
    Hangi sw'desiniz?
  • 23-01-2022, 13:57:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Çeşitli mod paketleri ile oyun gerçekten sarıyor. Bence bunu düşünmeden başlayın. Sıkılırsanız da modpack kurun ve oyunu renklendirin
  • 23-01-2022, 13:58:28
    #12
    Joosle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi sw'desiniz?
    mc.skyblock.tc diye bir sunucu buldum dün ondayım
  • 23-01-2022, 13:58:36
    #13
    Joosle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi sw'desiniz?
    Modlu oynuyoruz suncu bizim.
  • 23-01-2022, 14:02:31
    #14
    Hâla oynuyorum. Güzel faction sunucusu bulursanız özelden yazarsanız sevinirim
  • 23-01-2022, 14:10:30
    #15
    Oynanır
  • 23-01-2022, 15:07:10
    #16
    1.18.1 tabanlı survival sunucu kuruyoruz şuan bitmek üzere(şuan sadece site yapma işi kaldı ),içinde bir çok özellik var baya zevk vereceğini düşündüğümüz,isterseniz bitince ip adresi göndereyim,
  • 23-01-2022, 15:48:34
    #17
    40 yaşına gelsem de oynarım, bu aralar canım çok çekiyor ama pc yok
  • 23-01-2022, 19:31:32
    #18
    kişisel zevk hocam hala daha canım sıkıldığımda ets2 wolfteam falan açıyorum minecraftta güzel