• 09-09-2021, 13:19:48
    #1
    İyzico opencartta ödeme alınamadı hatası veriyor, ama ödeme alındığına dair sms gidiyor müşteriye. ve panelde ödeme alındı olarak görünüyor. Sorun neden kaynaklı olabilir yardımcı olabilecek var mı ?
  • 09-09-2021, 13:21:07
    #2
    Zoa
    Platin üye
    sanal pos parayı çekiyor mu ?
  • 09-09-2021, 13:22:01
    #3
    Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanal pos parayı çekiyor mu ?
    çekiyor evet. karttan da çıkıyor para, iyzico panele de düşüyor. alışveriş gerçekleşiyor yani. ama sayfada ödeme alınamadı hatası var
  • 09-09-2021, 13:24:43
    #4
    Zoa
    Platin üye
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çekiyor evet. karttan da çıkıyor para, iyzico panele de düşüyor. alışveriş gerçekleşiyor yani. ama sayfada ödeme alınamadı hatası var
    ödeme alınamadı kısım müşterinin karşısına çıkıyorsa bilmiyorum admin panelinde hatalı işlemlere düşüyorsa iyzico sanal posun güncel versiyonunu kontrol edin aynı olay geçen weepayde başıma geldi modulu güncelleyince sorunum düzelmişti
  • 09-09-2021, 13:26:45
    #5
    Merhaba,
    Samesite problemi gibi gözüküyor, "iyzico samesite" diye Googlede aratırsanız mutlaka çözüme ulaşırsınız