Sitemi değerlendirir misiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitemi değerlendirir misiniz?
4
●
104
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
eCommerce Yazılımları
OpenCart
Sitemi değerlendirir misiniz?
15-03-2021, 22:35:57
#1
Mertkyk
Merhaba arkadaşlar bir e-ticaret sitesi açtım değerli yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
https://www.almini.shop
15-03-2021, 22:45:23
#2
StyleeX
şuanlık böyle görünüyor
ama emeğinize sağlık şahsen beğendim.
15-03-2021, 22:46:26
#3
TPRT
daha çok gelişmesi lazım
15-03-2021, 22:47:00
#4
Zergi
Şuan böyle görünüyor.
16-03-2021, 00:05:14
#5
Mertkyk
Zergi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuan böyle görünüyor.
Sayfayı yenileyince düzeliyor mu?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler