Merhaba, Excel kısmı üzerinden 5 kişilik bir vardıya sistemi var ve bu sistemi her ay otomatik kendisi yapacak şekilde bir makro yazılabilir mi ? Her Nöbetçi 2 gündüz 2 gece ve 2 gün izinli olacak şekilde olacak sistem.