Anonim Konu Oluşturma Özelliği Gelmeli mi?
Evet, gelmeli.
%32,56 (14 Oy)
AndMex,
Artan,
demirkiran,
Dexyu,
halser,
lukeyzzi,
maxmyt,
Mayer,
MuhammedEksi,
onlinecihan,
TakipKrali,
tersinemuhendis,
yusufefe,
zaferbaskurt
Hayır, gelmemeli.
%67,44 (29 Oy)
AeAziz,
Asmus1990,
ataaroot,
bagbaq,
Celilkilic,
enesadem,
Gerrard,
GKO53,
Happymediax,
HSNv2,
KAHVEDAR,
kriptorehberin,
Lupink,
Medyazet,
mehmetkurkcu,
mozyazılım,
MrGokturk,
Netra Dijital,
Nunogomes,
oguzhanss,
picpoket,
qMachineCEO,
Raven,
sadecemfk,
srd,
TuruncuLab,
UmutYanardag34,
yalinyalniz,
yilmazdrn