Anketimiz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anketimiz
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Güvenlik eklentisine aylık ücret öder misiniz?
Anketimiz
Anket
Böyle bir modüle aylık 150 TL verir misiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
14
Böyle bir modüle aylık 150 TL verir misiniz?
Evet
%14,29 (2 Oy)
iLhanCanturk
,
MehmetDemirbas
Hayır
%85,71 (12 Oy)
AtaSalih
,
Burak
,
burakozdmr
,
CodeKod
,
doganuludogan
,
ebilge
,
EmrPce
,
GktgOlmz
,
myurtcu
,
Proxcis
,
smtplystore
,
SpeedTroller