Anketimiz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anketimiz
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şalgam Alır Mısınız?
Anketimiz
Anket
Ne Sıklıkla Şalgam Tüketiyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
27
Ne Sıklıkla Şalgam Tüketiyorsunuz?
Günde 1 kere
%14,81 (4 Oy)
fatihcantaylan
,
kizilsn
,
Wazzup
,
Yuceltoluyag
Haftada 1 kere
%22,22 (6 Oy)
ATA
,
F3rh4t
,
MedyaSMMcom
,
Qazwss
,
Rorschach
,
wave
Ayda 1 Kere
%44,44 (12 Oy)
denizarkann11
,
EvilBozkurt
,
femrey
,
ForzaAltay
,
FOX
,
HEGEL
,
Psikoloq
,
stronger17
,
Tabut
,
Vindicta
,
Weq
,
xChernobilx
Hiç
%18,52 (5 Oy)
M1000
,
SevincServices
,
Vianim
,
Vienpi
,
zuman