Bozulan ekran kartımın yerine yeni bir kart alma arifesinde iken Dh forumlarında hayatımı değiştirecek o konuya denk geldim.Talimatlara harfiyen uymamın sonucu böyle oldu.
Kaç liralık ekran kartıydıki fırınladınız ? zaten normal bir ekran kartı en kötü ihtimal o.c filan yapmadıysan cok rahat 3-4 sene dayanıyor en fazlada 7 yıl dayanır sanırım zaten 3-4 sene sonra o ekran kartı çoğu oyunu açmaz açsa bile eskisi gibi çözünürlüklerde oynayamassınız.