• 24-02-2013, 16:58:48
    #1
    Bozulan ekran kartımın yerine yeni bir kart alma arifesinde iken Dh forumlarında hayatımı değiştirecek o konuya denk geldim.Talimatlara harfiyen uymamın sonucu böyle oldu.


  • 24-02-2013, 17:04:48
    #2
    ahahahha biraz fazla fırınlamışsınız hocam tadı kaçmıştır
  • 24-02-2013, 17:10:07
    #3
    Sen pişirmişsin resmen.
  • 24-02-2013, 17:14:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ne öneride bulunmuşlar hocam Hangi mantık fırınlanmış ekran kartının çalışacağını söyleyebilir
  • 24-02-2013, 17:17:06
    #5
    serhat023 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne öneride bulunmuşlar hocam Hangi mantık fırınlanmış ekran kartının çalışacağını söyleyebilir
    http://forum.donanimhaber.com/m_42907844/tm.htm
  • 24-02-2013, 17:20:21
    #6
    Bellekleri ve atan lehimleri kurtarmak amaçlı piyasadan çok ekran kartı ram toplarım fakat sizin derece fazla kaçtı sanırım
  • 24-02-2013, 17:25:42
    #7
    belki yanmış yerin arkası güzeldir (( hocam kaç derecede yaptınız ilk defa duydum fırınlama ve siz sanırım normal fırına atmamışsınız
  • 24-02-2013, 17:28:48
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaç liralık ekran kartıydıki fırınladınız ? zaten normal bir ekran kartı en kötü ihtimal o.c filan yapmadıysan cok rahat 3-4 sene dayanıyor en fazlada 7 yıl dayanır sanırım zaten 3-4 sene sonra o ekran kartı çoğu oyunu açmaz açsa bile eskisi gibi çözünürlüklerde oynayamassınız.
  • 24-02-2013, 17:32:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    8 dakikayı biraz geçmiş sanırım fırınlama işi geçmiş olsun