• 22-02-2013, 22:56:15
    #1
    Arkadaşlar bu anormalli bendemi var. ne zamna kulaklığı kulagıma taksam sağdaki zımba gibi maşallah ama sol kulaklık pat düşüyor. sokakta yürürken falan bi anda bi düşüyor mal gibi kalıyorum :S

    Sizdede aynı sorun oluyormu
  • 22-02-2013, 23:05:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kulakiçi kulaklık kullan.
  • 22-02-2013, 23:06:48
    #3
    Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kulakiçi kulaklık kullan.
    Yok hocam hiç rahat edemiyorum o tür kulaklıklarla bi an kulagının içine kaçacak gibi :S
  • 22-02-2013, 23:51:37
    #4
    Kulağın kücük felan olabilir mi acaba ?
  • 23-02-2013, 00:05:07
    #5
    Allaha şükür tek anormal ben değilmişim ya https://www.google.com/search?q=sol+...hrome&ie=UTF-8
  • 23-02-2013, 00:16:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Senin yine birinde durmuyor, benim ikisinde de durmuyor lanet şey Uzun zaman önce pes ettim bende kullanmıyorum o zımbırtıyı
  • 23-02-2013, 01:52:37
    #7
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu anormalli bendemi var. ne zamna kulaklığı kulagıma taksam sağdaki zımba gibi maşallah ama sol kulaklık pat düşüyor. sokakta yürürken falan bi anda bi düşüyor mal gibi kalıyorum :S

    Sizdede aynı sorun oluyormu
    derdin büyük doktora görün estetik yapsın kulakta kulaklık duracak şekilde
  • 23-02-2013, 02:19:14
    #8
    Dostum keşke tek sorun bu olsa ya.
  • 23-02-2013, 10:13:06
    #9
    benimde kulağımda normal kulaklık durmuyor kulakiçi hariç