Arkadaşlar bu anormalli bendemi var. ne zamna kulaklığı kulagıma taksam sağdaki zımba gibi maşallah ama sol kulaklık pat düşüyor. sokakta yürürken falan bi anda bi düşüyor mal gibi kalıyorum :S

Sizdede aynı sorun oluyormu