• 22-02-2013, 13:12:50
    #1
    Arkadaşlar beşiktaş durağından istinye parka nasıl gidebilirim.Sahildeki değil yukarıdaki duraktan.Minibüsler gidiyomu ya da giden otobüs var mı?
  • 22-02-2013, 13:30:19
    #2
    29 ların gitmesi lazım yada 29ş idi sanırım. Minibüslerde gidiyor.
  • 22-02-2013, 20:34:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    29ş ler mecidiyeköy - levent üzerinden gidiyor. levente gidin oradan 29ş veya istinye dolmuşlarına binin direk istinye parkın önünden geçiyorlar.
  • 22-02-2013, 21:11:08
    #4
    bizim yurtların karşısı oluyor istinye park. Beşiktaş sahildeki duraklardan 40B kalkıyor tam istinye parkın önünden geçer yada beşiktaş meydanda yukarı doğru giden doğrultuda minibüslere binsende olur yada mecidiyeköyden 29Ş de gider