• 15-02-2013, 12:04:05
    #10
    kuveyt türk ü tavsiye ederim, yıllardır kullanırım bir kuruş ücret ödemedim
  • 15-02-2013, 12:59:44
    #11
    iş bankası 2 kredi kartım 1 hesap kartım vardı.. Kapattırdım rahat ettim tavsiye ederim
  • 15-02-2013, 16:13:44
    #12
    Bu rekorlar nereden gelebilir ki başka?
    http://ekonomi.milliyet.com.tr/is-ba...07/default.htm
  • 15-02-2013, 16:33:07
    #13
    Maaş hesabından almıyorlardır umarım.
    Ben iki senedir yapı kredi kullanıyorum onlarda bir kuruş ücret kesmedi.
  • 15-02-2013, 16:36:06
    #14
    dün işbank yüzünden cafe de rezil oldum, bu kadar da olmaz ya daha 4 ay önce 30-40 lira para çekti dün de 25 lira daha çekmiş...
  • 15-02-2013, 17:44:55
    #15
    Halkbank'da hesap ücreti şimdiye kadar kesmiyordu.2013 başından itibaren bireysel hesaplarda 5 TL/Aylık, Ticari hesaplardan da 7TL/Aylık kesinti yapıyor. Geçen gün hesaba baktım kesainti yapmıştı.Araştırdım her ay kesinti yapacakmış.
  • 15-02-2013, 17:50:46
    #16
    bunlardan kurtulmanın kısa yolu arıyorsun müşteri hizmetlerimi bu nedir kardeşim paramı kesiyorsunuz iptal edin kartımı sizle çalışmayacağım bundan sonra diyorsun sana geri dönüşleri ah efendim vah efendim vs dedikten sonra iadedir birçok kez başıma geldi.
  • 15-02-2013, 22:41:06
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bizim millet para kaptırmaya alışmış bu soygunculara,bağımlılık mı yapıyor nedir anlamadım.

    Açın Kuveyttürk havale,eft herşey beleş.Hesap işletim saçmalığı yok 100 tl koyduysan 20 yıl sonra yine 100 lira alıyon paranı 1 kuruş kesilmez.
  • 15-02-2013, 23:45:46
    #18
    Geçen günde benden Halk bankası kesinti yapmış.
    Murat bozun parasını insanlardan çıkartacaksınız heralde dedim. Pis pis gülüyor kadın.
    Kapattırdım bende. şimdi kuveyt kullanıyorum. Kafa rahat