djj adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arabam Çalışmıyor Acil Bakar mısınız?
46
●25.687
- 11-02-2013, 13:46:14Kesinlikle aküsel bir problem değil. Kesinlikle immobilizer beyninde sıkıntı var. Servis ile uğraşmayın. İşlerinizi yaptırdığınız bir servis varsa onlara sorun. Onlar size immobilizer işini kimin yapabileceğini söylerler. Adana'da olsanız yardımcı olurduk...WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2013, 14:30:41aynen katılıyorum sorun immobilizer beyninde.ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
marş almıyorsa vurdurun arabayı çalışacaktır. istanbul da iseniz maslakta bu beyinlerden anlayan yerler var. tamiri konusunda. servise boşuna götürmeyin beyin tamiri yapan yetkili servis yok benim bildiğim kadarıyla. - 11-02-2013, 16:07:09İzmir'de varmı tanıdığınız bildiğiniz immoblizerden anlayan yer arkadaşlar ?
- 11-02-2013, 19:41:34Akü kutup başlarını söküp biraz bekleyin tekrar takın beyinde geçici bir hata varsa sıfırlanmış olur.
- 11-02-2013, 21:30:54Denedim ama sadece +'yı söküp çok beklemeden geri taktım neden diye sorarsanız - aşırı derecede zorladı sadecede pense vardı sökemedim yağmur yağıyor diye + kolay olduğu için onu söküp 10 saniye kadar bekledim ..Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı forumlarda arkadaşlar böyle çözmüşler hep sorunları iki kutubuda mı sökmek lazım acaba yada daha mı uzun tutmak lazım..Teybin saati falan sıfırlandı sonuçta oda sıfırlanmıştır diye düşündüm..
Ama etkisi olmadı moralman sıfır durumdayım arkadaşlar sabah 8den beri internetteyim geçiçi olarak bile iptal etsem götürücem servise falan ama bir kere bile çalışmıyor
- 11-02-2013, 21:33:03İki kutubuda sökün bu gece öyle bırakın sabaha kadar yarın tekrar deneyin.
- 11-02-2013, 21:42:46Ama arabayı nasıl kilitleyeceğim daha sonra kilitledim diyelim tek tek nasıl açacağım kapılarım manuel açılması devre dışı durumda ..Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle