• 11-02-2013, 13:03:59
    #10
    djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun aküde olsa diğer elektrik aksamında çalışmaz. yedek anahtarın varsa onla denedin mi ? Yedek ile dene onla çalışırsa sorun anahtarda. yedek ilede çalışmazsa immobilizer beyninde problem
    Yedek anahtarlada çalışmıyor..
  • 11-02-2013, 13:46:14
    #11
    WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek anahtarlada çalışmıyor..
    Kesinlikle aküsel bir problem değil. Kesinlikle immobilizer beyninde sıkıntı var. Servis ile uğraşmayın. İşlerinizi yaptırdığınız bir servis varsa onlara sorun. Onlar size immobilizer işini kimin yapabileceğini söylerler. Adana'da olsanız yardımcı olurduk...
  • 11-02-2013, 14:30:41
    #12
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle aküsel bir problem değil. Kesinlikle immobilizer beyninde sıkıntı var. Servis ile uğraşmayın. İşlerinizi yaptırdığınız bir servis varsa onlara sorun. Onlar size immobilizer işini kimin yapabileceğini söylerler. Adana'da olsanız yardımcı olurduk...
    aynen katılıyorum sorun immobilizer beyninde.

    marş almıyorsa vurdurun arabayı çalışacaktır. istanbul da iseniz maslakta bu beyinlerden anlayan yerler var. tamiri konusunda. servise boşuna götürmeyin beyin tamiri yapan yetkili servis yok benim bildiğim kadarıyla.
  • 11-02-2013, 16:07:09
    #13
    İzmir'de varmı tanıdığınız bildiğiniz immoblizerden anlayan yer arkadaşlar ?
  • 11-02-2013, 19:41:34
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    Akü kutup başlarını söküp biraz bekleyin tekrar takın beyinde geçici bir hata varsa sıfırlanmış olur.
  • 11-02-2013, 21:30:54
    #15
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akü kutup başlarını söküp biraz bekleyin tekrar takın beyinde geçici bir hata varsa sıfırlanmış olur.
    Denedim ama sadece +'yı söküp çok beklemeden geri taktım neden diye sorarsanız - aşırı derecede zorladı sadecede pense vardı sökemedim yağmur yağıyor diye + kolay olduğu için onu söküp 10 saniye kadar bekledim ..

    Bazı forumlarda arkadaşlar böyle çözmüşler hep sorunları iki kutubuda mı sökmek lazım acaba yada daha mı uzun tutmak lazım..Teybin saati falan sıfırlandı sonuçta oda sıfırlanmıştır diye düşündüm..

    Ama etkisi olmadı moralman sıfır durumdayım arkadaşlar sabah 8den beri internetteyim geçiçi olarak bile iptal etsem götürücem servise falan ama bir kere bile çalışmıyor
  • 11-02-2013, 21:33:03
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    İki kutubuda sökün bu gece öyle bırakın sabaha kadar yarın tekrar deneyin.
  • 11-02-2013, 21:42:46
    #17
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki kutubuda sökün bu gece öyle bırakın sabaha kadar yarın tekrar deneyin.
    Ama arabayı nasıl kilitleyeceğim daha sonra kilitledim diyelim tek tek nasıl açacağım kapılarım manuel açılması devre dışı durumda ..
  • 11-02-2013, 21:55:14
    #18
    Arabası olan bi tanıdığınızı çağırın çekin sanayiye gitsin. İnternette nasıl çözmeyi planlıyorsunuz bu sorunu ? Ayrıca son çare olarak servisi düşünün. Yok biraz para savuracağım diyorsan direk servise götürürsün