Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akü kutup başlarını söküp biraz bekleyin tekrar takın beyinde geçici bir hata varsa sıfırlanmış olur.
Denedim ama sadece +'yı söküp çok beklemeden geri taktım neden diye sorarsanız - aşırı derecede zorladı sadecede pense vardı sökemedim yağmur yağıyor diye + kolay olduğu için onu söküp 10 saniye kadar bekledim ..

Bazı forumlarda arkadaşlar böyle çözmüşler hep sorunları iki kutubuda mı sökmek lazım acaba yada daha mı uzun tutmak lazım..Teybin saati falan sıfırlandı sonuçta oda sıfırlanmıştır diye düşündüm..

Ama etkisi olmadı moralman sıfır durumdayım arkadaşlar sabah 8den beri internetteyim geçiçi olarak bile iptal etsem götürücem servise falan ama bir kere bile çalışmıyor