Fast & Furious 6 24 Mayıs'ta sinemalarda
16
●989
- 04-02-2013, 14:12:10Sevdigim 2 Karakter var daha ne olsun kötü olsa bile izlerim
- 04-02-2013, 15:45:32Üyeliği durduruldukeşke "tokyo" tarzında devam etseydi bu film.olsun buda iyi
- 04-02-2013, 16:21:55Üyeliği durdurulduAçıkçası 1 ve 2 deki zevk hiçbirinde yok bence
- 04-02-2013, 19:25:57devamını izlememizin sebebide o zevki aramamız değilmidir zaten ?kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2013, 20:10:55Üyeliği durdurulduaynen öyle ustaCengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle