• 04-02-2013, 13:57:39
    #10
    Bunun beşincisi fena ters köşe etmişti umarım buda öyle olur
  • 04-02-2013, 14:12:10
    #11
    Sevdigim 2 Karakter var daha ne olsun kötü olsa bile izlerim
  • 04-02-2013, 15:45:32
    #12
    Üyeliği durduruldu
    keşke "tokyo" tarzında devam etseydi bu film.olsun buda iyi
  • 04-02-2013, 16:15:05
    #13
    Bu da star wars serisi gibi gider abi.
  • 04-02-2013, 16:21:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Açıkçası 1 ve 2 deki zevk hiçbirinde yok bence
  • 04-02-2013, 19:25:57
    #15
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası 1 ve 2 deki zevk hiçbirinde yok bence
    devamını izlememizin sebebide o zevki aramamız değilmidir zaten ?
  • 04-02-2013, 20:10:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devamını izlememizin sebebide o zevki aramamız değilmidir zaten ?
    aynen öyle usta
  • 05-02-2013, 00:57:11
    #17
    Vin Diesel varsa, her türlü izlenir..