Muayene Olurken Albay Komandodan Yırttın Demişti Ses Etmedim.
Sonra İşlemimi Yapan Memur Hemşeriydik Oda İyi Komando Olmazsın Dedi.
Bende Dedim Niye Kilodan Dolayı Zayıfsın Dedi, Hm.. Dedmiştim Sağlıkcı Yazmışlar. (:
Askere Gidiyorum!
38
●3.351
- 06-02-2013, 15:14:29hadi bakalım hyrlı tezkereler sımdıden bugün herkes teslim oldu herhalde geneldemonami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2013, 20:29:33Monami ve devreleri şuan teslim oluyorlar sanırım askeriyeye
hayırlısıyla bitirirsiniz inşallah.
- 06-02-2013, 20:40:12Hocam AÖF Sınavlarım Nedeniyle Haftayı Kapatıyorum.realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonla Arayıp İzin Aldım Pazartesi Teslim Olacağım Hayırlısıyla. (: - 20-04-2013, 01:17:59monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş yavaş söyle şafağı kalbim sıkıştı bir an
Hayırlı teskereler
hayırlısıyla bitirirsiniz inşallah.
