• 02-02-2013, 21:54:50
    #10
    Muayene Olurken Albay Komandodan Yırttın Demişti Ses Etmedim.
    Sonra İşlemimi Yapan Memur Hemşeriydik Oda İyi Komando Olmazsın Dedi.
    Bende Dedim Niye Kilodan Dolayı Zayıfsın Dedi, Hm.. Dedmiştim Sağlıkcı Yazmışlar. (:
  • 06-02-2013, 10:48:52
    #11
    Arkadaşlar Yarın Hayırlısıyla Yola Çıkıyorum, Hakkınızı Helal Edin.
  • 06-02-2013, 15:14:29
    #12
    monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Yarın Hayırlısıyla Yola Çıkıyorum, Hakkınızı Helal Edin.
    hadi bakalım hyrlı tezkereler sımdıden bugün herkes teslim oldu herhalde genelde
  • 06-02-2013, 16:49:23
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güle güle git güle güle gel dostum . hayırlı tezkereler
  • 06-02-2013, 20:29:33
    #14
    Monami ve devreleri şuan teslim oluyorlar sanırım askeriyeye hayırlısıyla bitirirsiniz inşallah.
  • 06-02-2013, 20:40:12
    #15
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monami ve devreleri şuan teslim oluyorlar sanırım askeriyeye hayırlısıyla bitirirsiniz inşallah.
    Hocam AÖF Sınavlarım Nedeniyle Haftayı Kapatıyorum.
    Telefonla Arayıp İzin Aldım Pazartesi Teslim Olacağım Hayırlısıyla. (:
  • 19-04-2013, 19:12:13
    #16
    Kısa Bir Ayrılışın Ardından Tekrar Merhaba R10 Ailem.

    Åžubat 5
    Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı/KÜTAHYA
    Mart 9 Gökberk Kışlası/SAMSUN
    Nisan 26 Jet Üs/Meydan Komutanlığı/MUŞ

    93-1/A Kral Tertip! Acemilik Bitti Atarsa 385 ArkadaÅŸlar. (:
  • 20-04-2013, 01:17:59
    #17
    monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa Bir Ayrılışın Ardından Tekrar Merhaba R10 Ailem.

    Åžubat 5
    Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı/KÜTAHYA
    Mart 9 Gökberk Kışlası/SAMSUN
    Nisan 26 Jet Üs/Meydan Komutanlığı/MUŞ

    93-1/A Kral Tertip! Acemilik Bitti Atarsa 385 ArkadaÅŸlar. (:

    Kardeş yavaş söyle şafağı kalbim sıkıştı bir an

    Hayırlı teskereler
  • 20-04-2013, 01:23:51
    #18
    Hayırlı tezkereler.
    Allah'ım sağ selim gidip gelmeyi nasip eylesin inşAllah.
    Daha dün gibi idi bende gidiyorum demiştim.
    90/3 yapmıştım bende.