Konu
Askere Gidiyorum!
20-04-2013, 01:23:51
#18
Aglamaz
Hayırlı tezkereler.
Allah'ım sağ selim gidip gelmeyi nasip eylesin inşAllah.
Daha dün gibi idi bende gidiyorum demiştim.
90/3 yapmıştım bende.